هزینه‌های آزمون تافل هوم ادیشن (TOEFL Home Edition) و روش‌های پرداخت

یکی از مهم‌ترین ملاحظات داوطلبان شرکت در آزمون بین‌المللی تافل هوم ادیشن (TOEFL Home Edition)، آگاهی از هزینه‌های این آزمون و نحوه پرداخت آنهاست. در این مقاله، اطلاعات کاملی در مورد انواع هزینه‌ها و روش‌های پرداخت ارائه خواهیم داد.
الف) هزینه اصلی آزمون:
هزینه ثبت نام و شرکت در آزمون تافل هوم ادیشن بسته به کشور محل سکونت داوطلب متفاوت است و معمولا بین 180 تا 250 دلار آمریکا متغیر است. برای اطلاع از هزینه دقیق در کشور خود، می‌توانید به سایت رسمی ETS مراجعه کرده یا با نمایندگی‌های رسمی آنها تماس بگیرید.
ب) سایر هزینه‌های احتمالی:

هزینه تغییر زمان یا تاریخ آزمون: چنانچه پس از ثبت نام، نیاز به تغییر زمان یا تاریخ آزمون داشته باشید، با پرداخت هزینه‌ای حدود 60 دلار و حداکثر تا 4 روز قبل از موعد آزمون می‌توانید این تغییر را اعمال کنید.
هزینه ارسال نمرات به مراکز بیشتر: ارسال کارنامه نمرات به 4 مرکز منتخب داوطلب رایگان است اما در صورت تمایل به ارسال به مراکز بیشتر، به ازای هر مرکز اضافی باید 20 دلار بپردازید.
هزینه دریافت نسخه کاغذی کارنامه: کارنامه نمرات به صورت آنلاین و رایگان در دسترس خواهد بود اما اگر نیاز به نسخه چاپی آن داشته باشید، با پرداخت 20 دلار امکان درخواست آن وجود دارد.

پ) روش‌های پرداخت:

کارت اعتباری بین‌المللی: رایج‌ترین روش پرداخت هزینه‌های آزمون تافل هوم ادیشن، استفاده از کارت‌های اعتباری معتبر بین‌المللی مانند ویزا، مستر کارت، آمریکن اکسپرس و دیسکاور است.
پی‌پال (PayPal): با داشتن حساب کاربری در سامانه پی‌پال نیز می‌توانید هزینه‌های آزمون را به راحتی پرداخت نمایید.
خرید کالا کارت (Voucher): کالا کارت‌های معتبر که از نمایندگی‌های رسمی خریداری شده باشند نیز برای پرداخت هزینه های آزمون قابل استفاده هستند.

نکته: روش‌های پرداخت در کشورهای مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد و در برخی موارد سیستم‌های پرداخت محلی نیز پشتیبانی شود. بهتر است برای اطلاع از جزئیات با نمایندگی ETS در کشور خود تماس بگیرید.
پرسش و پاسخ:
س: آیا امکان بازگشت هزینه آزمون در صورت انصراف وجود دارد؟
پ: تنها در صورتی که حداقل 4 روز قبل از آزمون درخواست کنسل کردن را ثبت کنید، می‌توانید بخش عمده‌ای از هزینه پرداختی را پس بگیرید. در غیر این صورت هزینه آزمون بازگشت داده نمی‌شود.
س: آیا هزینه آزمون هوم ادیشن با آزمون حضوری تافل تفاوت دارد؟
پ: خیر، هزینه این دو آزمون یکسان است و صرفا نحوه برگزاری آنها متفاوت است.
س: آیا می‌توان هزینه آزمون را به صورت اقساط پرداخت کرد؟
پ: خیر، کل مبلغ آزمون باید به صورت یکجا و در زمان ثبت نام پرداخت شود.
س: در صورت بروز مشکل در فرآیند پرداخت باید با چه کسی تماس بگیریم؟
پ: می‌توانید با مرکز پشتیبانی ETS به صورت تلفنی یا ایمیل تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را بررسی و راهنمایی لازم را ارائه کنند.

 

تافل کوچ: برگزاری تضمینی آزمون های تافل هوم ادیشن و GRE | خدمات تضمینی کسب نمره

آیا قصد مهاجرت تحصیلی دارید و نیاز به کسب نمره مناسب در آزمون های تافل یا GRE دارید؟ تافل کوچ با سابقه موفق برگزاری بیش از 2000 آزمون دهنده در دو سال گذشته، شما را به سرعت و به صورت اختصاصی برای کسب نمره ایده آل در این آزمون ها آماده می کند.

چرا تافل کوچ را انتخاب کنید؟

  • کسب نمره مورد نظر در آزمون های تافل هوم ادیشن و GRE

  • ارائه خدمات تضمینی با بازگشت هزینه در صورت عدم دستیابی به نمره هدف

  • سابقه درخشان در آماده سازی بیش از 2000 آزمون دهنده طی دو سال گذشته

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا به صفحه اصلی وب سایت ما مراجعه کنید: 

تافل کوچ - برگزاری تضمینی آزمون تافل هوم ادیشن و GRE شما

توضیحات بیشتر در خصوص آزمون GRE